amen åh.

jag har så jävla tråkigt! sitter hemma bara, pratar lite med eik på msn, han verkar ha ungefär lika kul :) satt ute i solen ett tag idag med, men idag sög det. blev bara rastlös. sen har jag kollat om jag behöver tvätta nått tills vi åker jag och mamsen. och så har jag gjort ett försök att locka håret, det gick åt helvete.. malin svarar inte på mitt sms =/

igår åkte jag ch mimmi in först och köpte cigg, åkte till abbis för malin ville ha skjuts därifrån. jag fattar inte det roliga med att hänga på en kolsvart badplats utan att se vilka man pratar med, eller se nått över huvetaget. skjutsa iaf hem malin sen åkte vi hem till mig. där bestämde vi oss för att vi inte alls tänkte sitta hemma, så vi började gå mot stan med obestämd destination :P på nått konstigt sett blev det abborrberget igen, sen vidare in till ugglands och sen gå hem. så jag kan ju sammanfatta med att det mesta va rätt tråk, lite kul att träffa människor då men det va allt..

hoppas på en lyckad kväll, annars jävlar!

Det här är hjärndöd musik för en hjärndöd generation
vi fattar inte mycket men sätt oss inte på prov

HÅRDROCK I MITT HJÄRTA!

Vakna upp, säg en bön, ta en shot och spänn hjälmen
låt ingen se att du varit vaken hela helgen
ta på dig ett nytt fejs och hitta kraft du inte har
och har du någon kvar är det nog bra om du spar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0