tomorrow!

ooooooooh! jag är nervös!
imorn gäller det!
antingen kommer jag blir gladare som aldrig förr
eller så kommer jag bli argare som aldrig förr..
beror på hur det går..
tänker inte säga vad det är, ifall det går piss :p
kom hem precis. mötte mimmi först, sen gick vi hem till henne
och sen åkte vi till donken med hennes mamma och bror. :)
sen skjutsade dom hem mig. mimmi är kul ;p <3

i stallet idag va jag helt slut, hade inte ätit frukost
och så skulle jag stå och göra rent broddhål med en spik.
låter inte så värst jobigt, men jag är klen så det va det..
satt hårt som fan och hästarna ville inte direkt hålla upp hovarna själva.
sen höll jag på att somna vid frukosten..
fast vädert va så jävla fint så jag va glaad!! :D

i helgen ska jag va med brorsorna på lördag :D ska bli askul.
sen på söndagen ska jag ta hand om saras häst, rida och så.
ska också bli najs som fan för hon är så mysig messa :)
sen på kvällen ska jag förmodligen till globen, ska fråga emmy om hon kan hänka på.
för då är det sthlm horse show.
verkar bli en najs helg!  fast jag saknar oskar massor och vill va hos honom också :s
stackars får va själv i hans lägenhet.. =/

nu ska jag förbereda saker inför imorn. sen ska jag ut med bella och ta en snack och en ryk.
bye bye! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0