SOVA

jag lär mig då fan inte av mina misstag =/
iaf inte när det gäller att gå å lägga sig tidigt.
jag är hur trött som helst, men fastnar alltid nånstan.
antingen här, eller vid tvn eller bara vid nått gammalt papper jag hitta
som jag inte sett på länge. fan asså.
och så på morgonen hatar jag mig själv för att jag försover mig och kommer försent.
nu får jag fan skärpa mig. god natt!!

föresten, fyyyfan va jag saknar oskar. hur ska jag stå ut? ska nog inte dit i helgen för ska nog till globen då
på sthlm horse show. och då kommer vi inte ses förän helgen efter det.
och jag har inte träffat honom på en dag och dör redan. aja.. :s
älskar dig oskar så du vet, och kunde jag skulle jag va hos dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0