slask/isit ?

hata värdet idag!
har frysit och vart blöt hela dagen.
typ precis på gränsen mellan + och - så det äckliga regnet som kom ner la sig på den isen som blivit, vilket gjorde det glashalt på hela stallplan (y) jävla lyckat, sen att det blåste som in i helvete så att det sved i ansiktet gjorde ju inte saken bättre! och så tillbringa jag massa tid ute idag. in och ut med studsiga hästar, fick offra min fot, valde på att kliva i en djup vattenpöl eller bli trampad av en häst. jag valde vattenpölen. fint sörrö med hål i dojan! :) sen när vi körde ut lunch va det ju skönt att sitta på en blöt fyrhjuling.. jag tycker det är najs att vara blöt i röven. men det torkade in så fint i saras soffa sen :p sen red jag O'brian, det gick hyffsat så jag är nöjd :) han är rolig.

När jag kom hem va det mat och fika för petter fyllde år. :)
sanna och mormor & morfar kom hit. det va mys. braskaminen och ljus överallt.

nu måste hon sova! natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0