parkeringhängarna.

kom precis hem.
vart ute och åkt bil med bella :p hehe
va ute på willy, och sen runt har vi stått på varenda
parkering i strängnäs tror jag. haha
väntade på att mamma skulle ringa så vi kunde hämta upp henne.
när vi va vid ica höll jag på att kvävas, hur jävla läskigt som helst. :s
fick verkligen ingen luft. usch va skakis jag va efter det.
tur att vi stod stilla när det hände.
nu måste jag plugga >< har matteprov imorn. kuuul. :(
ligger bara två o ½ kapitel efter (y)

det blir globen på söndag :D jag och emmy bokade igår.
emmy jag och bella ska åka. vi får se om vi tar tåget eller om jag kör.
har aldrig kört i sthlm :o kommer skita ner mig i så fall.

saknar min oskar så jävla mkt :( vill va med dig älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0