körkort! =D

glad glad glad glad!
körkort körkort körkort!!! :D
ska snart ut och köra med mimmi :)

han va så jävla shysst han som jag körde med, fick typ inte göra nått, köra runt lite och parkera vid karlssons. knappt nån stadskörning och så åkte vi tillbaka lite för tidigt så jag va typ säker på att han skulle säga nej. och så sa han ja! :D jag höll på att flygga på honom och krama honom. men jag bara skönk i hopp. sen när jag gick ut så kunde jag inte stå till, bara hoppade runt och ringde mamma och oskar. och skicka sms till massa :) nu är det bara ett jobb kvar, och bil, sen är jag redo att skaffa häst ;p haha.. ne men kommer inte ha råd med pil än, själva bilen har jag råd med men sen försäkringen och skatt och bensin och annat skit blir värre. aja, det löser sig med tiden föfan :) mammas bil får duga till en början.. fast den måste ju hon ha också. :p nu ska jag hälla i mig cola för jag har ont i huvet. hejsss

föresten, säger bara 26:e mimmi :o helt sjukt. alltid 26:e..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0