jag svälter!

är så jävla hungrig nu.. men hör att petter dukar :p så det är nog på g.
imorn kommer Oskar hit :D wei! då ska jag nog krama ihjäl honom.

skola idag då. pallade inte gå på gympan, orkade inte stressa liksom ;)
sen hade vi svenska, haha per är så jävla skön. flög runt i klassrummet och höll på..
sen blev han skitförbannad på nån, kan inte stava till hans namn, iaf han som hittat på nån dikt
som han låtsar att markus birro (eller va han heter) har skrivit.
"USCH! skulle han va här skulle jag ge honom en smäll på käften!" sa per, på sitt fina dalmål eller va det är.
hahaha.

va och prata med birgit idag också, fick rita upp en kanelbulle (y)
där jag skulle skriva i namnen på dom närmaste längst in och "bekanta" längt ut på bullen. hehe :)
ganska värt faktiskt, ser man liksom vilka man har.. typ.. :p
ååh, mitt B på tangentbordet är cp, så får banka skiten ur Bt varje gång jag skriver det.
nu får det lov att vara mat fan. jag dör. hejsss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0