hej vinterland!

fifan va snö!! lite småmysigt faktiskt, sålänge det inte blåser :)
vart i skolan idag. engelska läraren va störd som vanligt.
funderar på att fixa lite lugnande jag kan ta innan hennes lektioner
man är alltid lika arg när man går därifrån. men vi skvallra till ingela ;p
så hon skulle ta upp lite saker.. annars har det vart en hyffsat lugn dag i think.

ge mig en triss lott, så jag kan skrapa i tv, så jag kan vinna 25 tusen i månaden i 25 år.
då skulle jag köpa häst ^^ sattsa lite mer på min ridning och inte bara på min mockningsteknik hehe.
denna snygging skulle jag köpa då :)



kommer aldrig gå över till häst. ponie for life! :)


nu har karin lagat mat, så nu ska jag äta :) pyss :*
(saknar älskling så jättejättemycket<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0