globen.

haft en väldigt lyckad dag :)
eller till att börja med igår, bowlade emd brorsorna.
det va kul. spöade gunnar första serien, sen vände det och gick utför hehe.
efter det gick vi till sju rum o kök och käka och drack lite l och snackade.
sen gick vi hem till oscar och spelade poker, då spöade båda två skiten ur mig så klart.
poker är inte min grej, är inge bra på det, allra minst pokerfejset :p
så kom hem och somna typ två.

idag gick jag iaf upp kl 7. och va i stallet strax efter 8. mockade och fixa åt messa,
sen red jag lite i ridhuset med henne. det är sjukt va kul hon är. (:
sen kom petter och hämtade mig så gjorde jag i ordning mig och tog bussen till station.
bella hann tyvärr inte med :s det blev lite missförstånd och hon försov sig. tråkigt =/
på't igen nästa år hehe. mötte emmy där och så åkte vi till sthlm.
isabelle åkte samma tåg som oss, de va kul. va så länge sen.
väl i globen kollade vi lite i köpcentrumet och käka på donken innan vi gick in i annexet.
fyfanihelvete va mkt folk det va ett tag, nära panik för mig hehe.
köpte ingenting =/ det ångrar jag. ville ha ett shabrak med mitt namn på, men hittade inga bra/billiga shabrak.
sen träffade vi sara och hon fixade så vi kunde sitta med henne i stället, istället för våra dåliga platser :p
showen va askul som vanligt. kändishoppningen va grym. bygglovs-matte vann. haha han va fanimej klockren.
nu är jag trött som ett as och ska upp snart igen känns det som.
saknar min oskar som vanligt. :( puss på dig älskling! <3

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0