fredag.

jo men visst :) najs.
sitter hemma bara. vi får la se hur kvällen artar sig. ;p
antingen blir det nog att jag hämtar sanna och är hemma här med henne.
eller så tar jag en öl. sugen på det nu. och så kanske bella vill joina mig,
hon verkar inte heller ha nått vettigt för sig hehe.
mamma är på kurs. karin sover hos en kompis. så det är bara jag och petter hemma.
tänkte ta mig ut till stallet imorn, prata med sara lite. sen på kvällen blire bowling med
bröderna mina :) kuligt!men idag blir det nog en hemma kväll med idol och fredag hela veckan :)
ganska skönt de med, men saknar älskling massa! <3

idag va det en gube som typ ströp mig ;o jävla idiot,
ångrar att jag inte gav honom en smäll på käften för fan!!
jag o emmy stod i kassan på konsum spel och skulle hämta ut våra biljetter.
då va det en gubbe som frågade emmy om hon stod i kö,
redan då tänkte jag "är idioten blind eller?" iaf..
sen när det blev våran tur hade inte han sett mig för han va liksom bakom en pelare typ.
så när jag går fram till kassan rycker han tag i luvan på mig som fan
och ba "hörredu, du får ställa dig i kö!"
jag svara att jag står fan i kön. då bad han om ursäkt.
och DUM som jag ÄR säger jag " det är ingen fara" !!!!!?
är jag dum i huvet eller, skulle ha sagt "tare lugnt för fan, dampgubbe!!!"
men man kommer alltid på sig själv efteråt. alla bra svar kommer en minut efter man behöver dom.
så nu kommer jag va frustrerad tills jag ser honom igen och får säga nått bättre svar haha.

nu är jag riktigt ölsugen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0