en ny.

jag skaffar en ny blogg. bara haft "hemliga" förut ;p
men tänkte att man kanske skulle ha sig en lite mindre hemlig. hehe.
praktik idag då. sara va inte där, så jag hade fullt upp med (och lite panik) att hitta torra täcken till hästarna.
men med stellas hjälp gick det och vi fick ut alla tottar :)
sen kom andreas och hjälpte mig i stallet, fick rycka in som första fölhållare när vetrinären kom för att chippa
(antar att det va en vetrinär haha) sen fick jag upp till sara och käka och hon hade precis komit hem igen.
sen fixa vi klart i stallet och tog in dom jävlarna igen (: och mamma hämta mig vid sex typ. bara en timme senare än vad hon hade sagt (y)
jag är trött som ett as, och ska väl duscha snart. har inte orkat resa på mig.

kul kul, snart är det jul och jag har inte en julklapp och knappt ett öre förfan. ><
+ att far min fyller år snart, och jag har inte den blekaste vad jag ska köpa.
ska nog ställa av den värdelösa moppen jag har använt tre gånger. typ.
fram och tillbaka till stallet två gånger och en gång till donken. heh.
det kan jag käna in några hundralappar på.

bli fredag nu då! då kommer älskling!
fråga just om vi kunde åka till sthlm och kolla när sara tävlar på lördag.
han fick klart och tydligt fram att han inte gillade idén!

ge mig ett jobb fifan! så jag kan köpa en ponie :D
nej nu ska jag duscha sen kanske kolla vad jag ska ha gjort till på onsdag i skolan.
hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0