you're a part of me.

kom precis hem:) va i skolan idag, fick ta mammas bil för en gångs skull :p
sen efter skolan åkte jag och bella till posten och hätade ut min körkort :D great!
sen åkte vi till stan och lämna bilen på mammas jobb,
gick till prinsen där mimmi, hennes mamma och amanda va.
sen gick jag och bella runt och kolla på julklappar å skit.
sen gick vi å träffa mimmi + hennes mamma igen. fast bella drog då.
och mimmi o jag tog bussen hem.

juste papi ringde förut.
han vill att jag ska komma imorn och va barnvakt åt vicky.
hon va tydligen sjuk så hon kunde inte sova borta som hon skulle gjort.
för pappa och maria ska bort. så sa han att det kunde va hans födelsedagspresent :)
passar mig ganska bra. billig present ;) hehe.

så nu måste jag packa tills på fredag, då jag ska till älsklingen min :)<3
hinner inte nån annan gång. sen ska jag nog plugga lite matte.

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0