you never know enough

heyyy. (: kom hem från stallet för ett tag sen.
har käkat och tänkte nog duscha nu.
om jag pallar stå upp. tveksamt..
sen efter det tänkte jag mysa i soffan med glögg :)
hoppas det är någe bra på tv.
skulle behöva plugga lite också kanske =/
fast har inte så jättemkt..

det har gått riktigt bra idag. jarri (svavning?) va jobbigare än vanligt nästan hehe.
fick höra 1000 ggr att jag va på kb i lördags o hej å hå. jo tack jag vet.
sen höll jag på att lacka på riktigt på honom när han ställde sig i vägen och sa att kag inte fick gå förbi.
men annars har det vart bra, blev klar snabbt. åt lunch hos sara, gick ner och red. jag red O'brian. han har förmodligen nån sträckning eller nått, så böjde genom o så i skritt och trav. gick finfint :) sen tog vi in hästarna, red varsin till.. jag red nimbus. han är inte lika rolig men för att va fjording så tycke rjag att han är hyffsat känslig o lyhörd :p sen jobba jag honom lite för hand. han ska bara springa över alla hela tiden. så han kan behöva lite sånt. fast jag är inte så duktig på de. sen kom mamma och hämtade mig.

nu är jag trött och irriterad, så ska duscha och sen slappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0