hej =)

precis vart nere i tvättstugan och lagt i en tvätt. ska hämta oskar på jobbet idag och sen ska vi ner och kolla dom sista julklapparna. :) hehe känner mig som om vi har vart gifta i 100 år haha. volvo villa vovve typ ;) haha det enda som stämmer då är ju att oskar har en volvo. aja. nu sitter jag och kollar på tv, på nån dubbad barn/familje film om två hundar och deras familjer typ. typisk film som karin skulle älska hehe.

åå va jobbigt det är på nätterna. kunde inte somna igår för det va så varmt och jag var pigg.. sen efter et par timmar började jag hosta också, så gick upp som vanligt, gjorde te och kolla tv. sen somna jag gott i soffan hehe.


snällt av karin ^^ ringde till tandläkaren och skulle avboka en tid som jag hade i eftermiddag. och då skulle man lämna sitt telefonnr, och så skulle dom ringa upp. men jag fatta typ inte att dom skulle ringa upp så jag sa mitt hemnr. jävla smart ;) så ringde hem och då va bara karin hemma. så hon fick säga vad jag ville hehe. stackarn hon ville inte egentligen :p så tack karin.

nu ska jag ner till tvättstugan igen.
hejsss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0