tröttttt

jag är trött.. vart i stallet idag.
ganska lugn dag. fixa stallet på förmiddagen.
åt hos sara och kolla lite tv. sen gick vi ner igen. red varsin häst.
jag red nimbus. så jobbig, som ett jävla ånglok.
först är han jätteseg att få igång, men sen får man knappt stopp på honom.
så tränade på att växla tempon. gick bra. :)
sen tog vi in och spolade av alla ben. så jävla lerigt i hagarna. =/
efter det longerade vi messa. och efter det satt jag i typ två timmar och väntade på mamma.

fick en tid till vårdcentralen idag.. imorgon. :s vågar inte.
sen ska jag till sjukhuset imorn också :)
tar mammas bil.
så blir ingen skola imorn. sköönt..

nu ska jag nog duscha. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0