skolavslutning.

sitter i skolan och väntar ut tiden mest. haft en lektion idag,
sen har jag bara suttit på bilden och gipsat på min gipshäst :)
ska bara måla den så är den klar.
är med mimmi i bibblo. sen kl 4 ska vi ha invigning av en staty som man har sett i ett halvår,
och innan det stod den på gamla thomas. sicken nyhet. :P
sen ska vi gå fackeltåg till kyrkan -_- sen är det lov =D
ikväll ska jag göra knäck å massa annat julgodis.
och så ska jag packa för imorn åker  jag till älsklingen och är där tills julafton.
då ska han följa med mig hem <3 miss yoooouu :*

hur ska man fira nyår? vad ska alla andra göra?

bye bye.

Kommentarer
Postat av: mimmi

hejhej

2008-12-18 @ 14:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0