skit.

fan va surt. vaknade för att jag hostar så mkt. det kliar helt sjukt i halsen.
oskar sover helt oberört fast jag har råkat tappa saker i marken och hostar som en galning.
och varje gång jag hostar låter det som ett jävla pistolskott i lägenheten för att det ekar så.
fan jag vill sova ju. blev såhär förra natten med,
men då låg jag och led i sängen i några timmar innan det gick över framåt morgonen.
så förhoppningsvis går det väl över snart. eller om nån timme eller två.
skulle egentligen vilja göra te men det tar sån jävla tid när man inte har vattenkokare. =/
så nu sitter jag och tuggar i mig helt värdelösa läkerol. aaaahh! ><
hoppas alla andra har trevligare. kanske ska kolla tv istället.. om det är nått kul.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0