seegt.

sitter hemma och har astråkigt.
har lov nu men sitter ändå bara hemma.
öppnade en öl precis. som oskar glömde
förra helgen. tack för det ;)
ne allvarligt, är så jävla sugen på förändring nu.
därför funderar jag på att gå till frissan det första jag gör imorn.
köpa en hårfärg att ta med till oskar. smöra för mamma och hoppas på att få pengar.
och förhoppningsvis köpa lite nya kläder.
sen ska jag bara götra saker jag tycker är kul hela lovet.
 jag ska vara med min älskling. och när jag inte är med honom
så ska jag hänga i stallet ;) sen ska jag va med min familj också och vara ute mkt.
(utomhus, inte krogen hehe)
sen ska jag sluta sitta och klaga på allt jag inte gör,
och göra det istället. just nu sitter jag och tänker på att jag inte kommer hinna göra allt jag vill gra imorn.
men va fan sitter jag här för då istället för att sofa. idiotjävel!
så nu ska jag halsa upp ölen och gå och lägga mig.
för sista gången själv på länge :D

fan va nyårslöften jag har märker jag :o

juste, mimmi hjälpte mig med bloggen idag ;) thanks!

aja god natt nu. :*

Kommentarer
Postat av: sanna

vi kanske kan göra något på lovet? Det va längesen!

2008-12-19 @ 08:55:33
Postat av: kicki

ja :D det tycker jag! <3

2008-12-19 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0