julen

julen har vart bra :) dagen innan julafton va vi hos oskars pappa ett tag, åt mat o öppnade julklappar. sen åkte vi vidare till hans mamma där vi också öppnade julklappar, då fick jag med några :D en mössa som hans mamma hade gjort o ett par tåstrumpor ;) är nöjd som fan med mössan. sen på julafton packade vi och så och så åkte vi upp hit till stränkan :) missade lite av kalle anka =/ sanna o christoffer va här då, så han träffa dom en stund. gunnar va också här. o mamma petter o karin ofc. :) på juldagen va vi här med. oscar, sandra, mille, mormor o morfar kom. :) sen på kvällen skulle vi bara åka förbi mimmi för jag skulle få en julklapp av henne. då lyckades hon övertala oss att följa med henne, malin och riggan ut på bk hehe. det va en najsig kväll förutom att oskar höll på att bli utkastad sen av okänd anledning :s ne, men jag tror dom tyckte han va för full, men det fanns väldigt många andra som va värre. men vi gick iaf hem då. och det va en låååång promenad kan jag säga. när man har en full pojkvän som snackar om dom mest osammanhängande sakerna. hehe. men vi kom hem iaf. oskar tvingade mig att springa den sista biten >< haha.
igår va vi hos pappa :) ibland glömmer jag hur rolig pappa är.. haha..

just nu sitter jag bara och väntar på att älsklingen min ska vakna. han bara somnar om hela tiden.
ska nog skita i honom och äta nått ;) ber om ursäkt för det långa tråkiga inlägget :p

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0