helgen.

älskling va här i helgen. :) hämtade honom i etuna i fredags.
på kvällen kollade vi på idol och sen på arn, den va bra. fast dåligt slut.
på lördagen åkte vi in till stan och gick på julmarknaden ett tag, sen åt vi med mimmi .
på kvällen bowlade vi med bella o fredde :) det gick hyffsat bra för mig. ledde till och med över alla :D
men det gick snabbt nedåt. sen gick vi hem till fredde ett tag innan vi gick till bk. träffade mimmi där.
idag åkte oskar ganska tidigt. jag träffade mimmi på stan o käka pizza. bussresan va sjukt jobbig med alla jävla farthinder i stan. mådde skapligt jävla asilla! en baksälla som hette duga.
nu ska jag kolla på walander. saknar min älskling så jävla mkt. =/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0