behov!!

alla behovkänslor är extrema.
1. är i STORT behov av mat, är så jävla hungrig..
men folk segar.. och jag blir mer och mer irriterad för varje minut som går.
2. älskling!! mitt hjärta är för långt borta. kom hit!
3. I have no cancerpins................

vart i stallet i dag, höll bara på att svimma ett par gånger.
dels för att jag är typ sjuk, o dels för att jag fick sjukt lågt blodsocker några gånger.
jävla diabetes, kan det bestämma sig om det ska va högt eller lågt, så man kan göra nått åt saken.
sara va i sthlm.. så va typ själv. andreas hjälpte till ett tag.

jag hatar mitt tangentbord. den hoppas över bokstäver.
så jag får sitta och misshandla det för att den ska skriva rätt..

nu får det fan va mat. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0